Friday, September 26, 2008

Salam Ramadhan dan Aidilfitri


Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.


Kepada semua sahabat dan pengunjung dikesempatan ini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pengunjung yang sudi ke blog saya. Meskipun ramadhan belum melabuhkan tirainya, begitu sedih sekali rasannya entah sempat atau tidak ramadhan pada masa akan datang, diruang yang terhad ini saya ingin mengucapkan selamat hari raya kepada semua kenalan. Bagi yang merancang untuk pulang ke kampung pastikan tempat kediaman anda dalam keadaan selamat dan yang pulang dengan kenderaan pastikan kenderaan dalam keadaan yang baik dan pandu dengan berhati-hati. Saya doakan semoga selamat pulang dan kembali semula ke destinasi masing-masing dengan selamat Insyallah.


Selamat Hari Raya. Sehingga bertemu lagi. Salam Ramadhan dan Aidilfitri.


Dari


-Abu Rushd-

No comments:

`Ibrah Covid 19. Suluhan Daripada Perspektif Islam

Assalamualaikum dan bertemu lagi. sudah lama saya tidak menjengok ke blogni. Harini rasa bersemangat semula untuk melihat blog yang sudah se...